Bycie trendy

Współczesne media mogą stać się głównym „dyktatorem” w kierowaniu modą oraz trendami w całym społeczeństwie. Wystarczy tylko pokazać w telewizji jakąś reklamę by po pewnym czasie stała się ona ikoną popkultury i tym samym „bożkiem” łatwowiernych ludzi. Jeśli chodzi o same trendy to zmieniają się one cyklicznie co pewien czas. Coś co kiedyś było modne znowu wraca do domu i tak w kółko. Zdarza się, że wypatrzymy tak zwane anomalia jak na przykład moda na szaliki w sezonie letnim lub powrót mody na gumowe buty. Czynników zmieniającym trendy może być cała masa: od ubioru postaci z filmu nawet po ciągłe konsumowanie pewnych artykułów spożywczych przez gwiazdę muzyki pop. Bywają przypadki, ze nawet sam sklep obuwniczy nie nadąża na czas ze stale zmieniającymi trendy i w związku z tym musi organizować wyprzedaż i likwidację towarów słabo się sprzedających. Niekiedy jest to idealna okazja dla osób niezamożnych, dla których jest to jedyna okazja na zdobycie markowych butów po doskonałej cenie.

Dodaj komentarz